Oficiální stránky obce
Verze pro slabozraké Kontaktujte nás Fotogalerie z akcí obce

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Uzavření stavebního úřadu - Velký Týnec
Ordinace v době Vánoc - MUDr. Ježíková
Ordinační doba - vánoční svátky - MUDr. Marie Skopalová
Ordinační hodiny dětského střediska v Brodku u Přerova
29
Uzavření stavebního úřadu - Velký Týnec
Ordinační doba - vánoční svátky - MUDr. Marie Skopalová
Ordinační hodiny dětského střediska v Brodku u Přerova
30
Uzavření stavebního úřadu - Velký Týnec
Ordinační doba - vánoční svátky - MUDr. Marie Skopalová
Ordinační hodiny dětského střediska v Brodku u Přerova
31
Uzavření stavebního úřadu - Velký Týnec
Ordinační doba - vánoční svátky - MUDr. Marie Skopalová
Ordinační hodiny dětského střediska v Brodku u Přerova
1 2
Mimořádný svoz odpadu
3
4 5
Změna ordinančních hodin na dětském středisku
6 7
Tříkrálová sbírka
14. ročník fotografické soutěže
Rady hasičů -požární hlásič
8
Tříkrálová sbírka
9
Tříkrálová sbírka
10
Tříkrálová sbírka
11
Tříkrálová sbírka
Oznámení - matrika Velký Týnec
12
Tříkrálová sbírka
13
Tříkrálová sbírka
Prázdninový režim autobusové dopravy
14
Tříkrálová sbírka
15
Tříkrálová sbírka
16
Tříkrálová sbírka
17
Tříkrálová sbírka
18
Tříkrálová sbírka
19
Tříkrálová sbírka
20
Tříkrálová sbírka
Pozvánka na 16. zasedání ZO Majetín
21
Tříkrálová sbírka
22 23 24
25
Uzavření matriky - Velký Týnec
26
Uzavření matriky - Velký Týnec
27
Uzavření matriky - Velký Týnec
28
Uzavření matriky - Velký Týnec
Uzavření matriky - Velký Týnec
29
Uzavření matriky - Velký Týnec
Uzavření matriky - Velký Týnec
30
Uzavření matriky - Velký Týnec
Uzavření matriky - Velký Týnec
31
Uzavření matriky - Velký Týnec
Uzavření matriky - Velký Týnec
Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí         8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00 
    středa           8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 581 741 740
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@majetin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Majetín, Lipová 25, 751 06  Majetín

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí         8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00 
středa           8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 581 741 740
Poštou na adresu Obecní úřad Majetín, Lipová 25, 751 06  Majetín
Elektronicky na e-mail: podatelna@majetin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pydbnbv
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Majetín, Lipová 25, 751 06  Majetín
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře

Formuláře obecního úřadu