Úvodní fotografie

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality

Aktuality


Povinnosti podnikajících fyzických a právnických osob při nakládání s komunálním odpadem

Povinnosti podnikajících fyzických osob a právnických osob při nakládání s komunálním odpadem

K dodržení zákona o odpadech nabízíme všem podnikatelům v naší obci využití obecního systému odpadového hospodářství. Na svoz živnostenského odpadu má každý podnikatel možnost uzavřít smlouvu buď přímo se svozovou firmou, nebo se může zapojit do obecního systému nakládání s odpady, ale pouze se souhlasem obce. Obec a podnikatel musí v takovém případě uzavřít smlouvu o svozu a likvidaci odpadu. Pokud s původcem obec neuzavře smlouvu, musí si tento původce zajistit všechny povinnosti dle zákona, tedy i třídění odpadu a jeho řádné využití nebo zneškodnění, a to i v případě odpadu charakteru komunálního. Při využití obecního systému nakládání s odpady odpadá původci odpadu povinnost vedení průběžné evidence a podání pravidelného ročního hlášení do systému ISPOP v případě splnění zákonných povinností.

Využijte nabídku obce a zapojte se do systému nakládání s odpady v obci.
V případě zájmu využití obecního systému kontaktujte Obecní úřad Majetín.

Povinnosti podnikajících fyzických osob a právnických osob při nakládání s komunálním odpadem



Parkování automobilů - výzva řidičům

Parkování automobilů - výzva řidičům

Žádáme řidiče automobilů v obci Majetín, aby k parkování svých vozidel využívali především místa k tomu určená a vlastní pozemky (garáže, vjezdy, dvory, zahrady). Parkováním na krajnici úzké vozovky, na chodníku či travnatém prostranství je omezena možnost údržby veřejného prostranství (úklid sněhu, sečení trávy) a průjezd větších vozidel, například hasičů či popelářů, dochází k ničení travnatého porostu a na chodnících je znemožněn bezpečný pohyb chodců, například s kočárkem.

K parkování můžete využívat veřejné parkovací stání poblíž vašeho bydliště např. u obchodu Hruška či u Ozdravného centra.

Buďme k sobě ohleduplní. Děkujeme!
Miroslava Zavadilová, starostka

PARKOVÁNÍ AUTOMOBILŮ



Nabídka práce - Honeywell

Společnost Honeywell přijímá pracovníky na tyto pozice: ruční kompletář a obráběč kovů.
Více informací na tel. 778 401 370 nebo mail kariera.olomouc@honeywell.com

Honeywell nábor



Informace HZS Olomouckého kraje

Informace HZS Olomouckého kraje

hasici_radi_prosinec_tipy



Prodej vánočních stromků a koupelové soli

Datum konání: 5. 12. 2021 - 19. 12. 2021

prodej vánočních stromků a koupelové soli

Prodej vánočních stromků a koupelové soli probíhá každou neděli od 13 do 17 hodin. 
 
Ceny jsou dle velikosti: jedle od 450,-
Adresa: Na Chmelnici 338, Majetín


Informace Olomouckého kraje - Zásobník zájemců o kotlíkovou dotaci

Olomoucký kraj připravuje pokračování dotačního programu Kotlíkové dotace v Olomouckém kraji. V rámci programu se předpokládá, že občané kraje, vlastníci bytových a rodinných domů na území Olomouckého kraje budou moci požádat o dotaci na výměnu stávajícího kotle na pevná paliva s ručním přikládáním za kotel na pevná paliva spalující výhradně biomasu, tepelné čerpadlo nebo plynový kondenzační kotel.

V této souvislosti je na webu Olomouckého kraje spuštěn příjem žádostí do zásobníku zájemců o kotlíkovou dotaci splňujících podmínku tzv. NÍZKOPŘÍJMOVÉ DOMÁCNOSTI. 

Zájemce o kotlíkovou dotaci musí být vlastníkem / spoluvlastníkem nemovitosti, ve které dojde k výměně zdroje tepla, má v této nemovitosti trvalý pobyt nebo bydliště a průměrný čistý příjem každého člena domácnosti v roce 2020 nebyl vyšší než 170.900 Kč.

Příjem žádostí do zásobníku bude probíhat do dubna 2022. V případě dotazů se můžete obrátit na Ing. Stanislavu Palovou, vedoucí oddělení kotlíkových dotací, tel.: 585 508 233, mail: s.palova@olkraj.cz. Současně je možné dotazy k tomuto tématu zasílat na kotlikovedotace@olkraj.cz. Bližší informace naleznete na www.olkraj.cz/kotlikovedotace.

Leták_zásobník



Informace k očkování COVID 3. dávka - MUDr. Ježíková

MUDr. Helena Ježíková oznamuje zájemcům o očkování, kterým přišla SMS, že mohou jít na 3. dávku očkování COVID-19 a chtějí se naočkovat v ordinaci v Brodku u Přerova, hlaste se prosím nejlépe přes aplikaci MEDEVIO
nebo přes mail: ordinace.brodek@seznam.cz



Prodej vánočních stromků - prodejna PRODOM Dub nad Moravou

Prodejna PRODOM Dub nad Moravou oznamuje svým zákazníkům, že zahájí prodej vánočních stromků dne 30. 11. 2021.
Dále nabízí vánoční osvětlení, dekorace, elektrospotřebiče, kosmetické balíčky, kuchyňské potřeby a jiné.
Srdečně Vás zveme k předvánočním nákupům a přejeme krásné a klidné svátky.



Advokátní kancelář Ritter - Šťastný - změna termínu

Datum konání: 8. 12. 2021

Advokátní kancelář Ritter - Šťastný Olomouc oznamuje občanům změnu termínu právního poradenství v obci, a to ve středu 8. prosince 2021 od 15:00 do 17:00 hodin.



Pozvánka - Mikuláš

Datum konání: 5. 12. 2021

Koník dětem i dospělým pro radost z. s. pořádá projížďku MIKULÁŠSKÉ DRUŽINY v neděli 5. 12. 2021 ve 14:00 hodin od kostela
v Majetíně. Nadílka u koní se letos z důvodu COVID-19 nekoná!

Mikuláš 2021